Women's Choice
Su Yuning seemed to have a perfect life in the eyes of others, a thriving career, a kind husband, and a well-behaved daughter. However, this perfect life crumbled overnight. It started with her husband's infidelity, followed by her daughter's injury and unconsciousness. It was then that Su Yuning realized she was in a meticulously plotted scheme. While the person behind this scheme was someone she could have never imagined. In order to protect her daughter, Su Yuning had no choice but to step forward and declare war against "her".