The Swords
The world is vast and full of wonders. In the mystical realm of Lizhu Cave, a destitute youth destined for greatness finds his fate upended when his life-bound porcelain shatters. Though fortune beckons, it remains tantalizingly out of reach. As a result, powerful figures begin weaving intricate schemes around him, turning the boy into the linchpin of their designs. While those around him reap extraordinary opportunities, the youth himself is left standing alone at the eye of the storm...