A Deadly Loop
With the wedding day approaching, bride Liu Jingzhi is found dead at home under suspicious circumstances. Her fiancé, wealthy businessman Fang Xuewen, is wrongfully accused of her murder and tragically killed in a hail of bullets. However, a sudden, excruciating pain brings him back to consciousness, only to discover that he is trapped in a time loop. Traveling through time and experiencing infinite rebirths, Fang Xuewen vows to uncover the truth behind his wife’s tragic death and rewrite the unjust ending to his own life.