Iblis dalam Kandungan 1
After 15 years of marriage, Amelia finally conceives. To protect his hypertensive wife, Verdi relocates their family to a company house at Mount Salak's foothill. But the house hides a sinister past, a spirit of a woman who lost her unborn child now seeks to claim Amelia's baby. None of them realize, a darker evil lurks beyond what they can see.