The Beauty Billionaire
After a car accident and plastic surgery, a part-time worker wakes up with the face of a wealthy heiress.
But as she gets tangled with the heiress’s fiancé, an unexpected romance blooms—and so does the question: how far will she go to keep this borrowed life?