Promise in the Summer
Han Qilu, a young master, always keeps his distance from the opposite sex because he has a "strange disease" that makes him allergic whenever he touches them. But he does not get allergic only when he touches An Chuxia, a motivated Cinderella who accidentally entered his house. So, at the request of Han's mother, an action to "save the allergy" that develops into a romantic relationship later gets started. While she is treating him, Chuxia gradually finds out the secret of Han Qilu's "strange disease"...