The Dream Maker
In the early 1980s, Pingchuan County decided to set up "Yuehai Town" in order to accelerate development. Li Qiu Ping and Zheng De Cheng, two cadres with outstanding abilities and personalities, adhered to the concept of "the people's city is built by the people", and with the help of the reform and opening-up policy and the Central Document No. 1, they found a way to reform and led thousands of farmers to build a modern city on the tidal flats through the "fund-raising and partnership" initiative without using a penny from the state.