My Amazing Captain
The basketball genius Zhong Dahai suddenly turned into a girl after an accident. Even so, he has not forgotten his dream and joined the basketball team as a cheerleader by accident. In order to conceal her identity, she had to act in front of her "good brother" Lu Xingqi while coping with Ye Ran's surveillance sent by the attending doctor. The situation was full of jokes! However, in fact, Zhong Dahai himself is a girl with gender disorder, and has always mistaken himself for a boy because of his illness.