The Love You Give Me
Min Hui accidentally met and fell in love with Xin Qi, but they ended up parting ways because of a misunderstanding. Years later, Min Hui and Xin Qi reunited, and fell for each other again. Both sweet and heart-tormenting stories happened between them in life and work.