Romance of a Twin Flower
Growing up in the foreign settlement, Ji Man aspired to become a businesswoman. As Ji Man's identity was revealed, she inadvertently became Ning Yuxuan's wife. In the mansion, Ji Man concentrated on making rouges and powders, and opened a cosmetic shop with Miss Shui. Under fierce business competition, Ji Man got through crisis with her unique talents and wisdom, earned respect of all people in the mansion, and had better bonds with Ning Yuxuan. In the meantime, Senior Mrs. Ning helped Ji Man expand and grow her business. When assisting Ning Yuxuan in providing disaster relief, Ji Man made a great contribution and was awarded by the royal court. She then built trade relationship with some friendly nations. However, good times didn't last long. Ji Man almost got killed by a backstabber. Ning Yuxuan saved her and she fled to the west regions. They blundered into Ning Siwei, with whose help Ji Man returned to the capital. After several ordeals, Ji Man and Ning Yuxuan were no longer rich merchants, but an ordinary couple living a simple and free life.