Black&White Forest
The story follows police officer Wen Binbin, who, with the support and assistance of team leader Xing Liang, embarks on a determined journey to find his lost service pistol. Despite numerous challenges, he remains steadfast in his pursuit of the truth and eventually captures the mastermind behind the scenes.