Gaduri Restaurant
After a painful breakup, Ga Doo Ri rebuilds her life by opening "Ga Doo Ri’s Sushi Restaurant" and quickly becomes a successful business owner and dating expert. As people flock to her for food and advice, she catches the eye of a mysterious man, Cha Woo Bin, who seems suspicious despite his charm. When she discovers he’s her neighbor, Doo Ri becomes determined to uncover what he’s up to, unsure of his intentions but unwilling to back down.