Dangerous Love
Xu Beisheng vows to avenge her father by staying in the household of the warlord—the man who killed his father. Learning of a marriage alliance between the Xu and Zhou families, he meticulously plots to sabotage the union by getting close to Zhou Menghuan. However, his calculated approach crumbles as genuine feelings unexpectedly blossom. When his deception is exposed, a transformed Zhou Menghuan turns the tables, marrying into the Xu family to seek revenge. The two fall into a cycle of love and hatred amid the power struggles of wealthy clans, ultimately swept away by the tide of the war-torn era.