Welcome to Waikiki 1
Laying in the living room of an awful homestay, Donggu is awakened by a phone call to pay for water charges. Then, his girlfriend dumped him for a total of 90 reasons for breaking up. Lee Joonki's bad luck is comparable to Kang Donggu's. In order to become a swimmer, he's willing to endure the pain of hair removal. However, the hair removal therapist is his girlfriend’s sister. He burned his privates while trying to eat ramen, and the emergency room doctor is his girlfriend’s mother. Bong Doosik is even worse. He hopes to write a script that is as pure and beautiful as "Love Letter", but he was told that writing a passionate drama is more suitable for him. After being single for a long time, he finally meets a gentle and beautiful girl, but he accidentally sends her the passionate photos that should be sent as references to the producer instead.