Fierce Bride
The modern screenwriter Zhuang Momo traveled to the script "Yasha Bride" and was forced to participate in a secret marriage after becoming the ugly bride of the Long family. Unwilling to accept the arrangement of fate, she used the "immortal spirit of Xiaoqiang" and her funny and optimistic personality to not only find out the grievances of her parents, but also was favored by the two "male gods" of the Long family. One is rebellious, one is elegant and dusty, one is like a volcano, one is like an ice sea, one is positive and one is evil, but sweet and salt. How will she choose her love and destiny in the end?