MALAPATAKA
A collection of mini movie compilation directed by Rizal Mantovani. In 9 episodes, MALAPATAKA tells the tales of the danger lurking for people who belittled the mystical beliefs in society. Inspired by real life stories, MALAPATAKA serves gut-wrenching horror in each of its' 7-minutes episodes, which are: Room Number 4, The Reflection, I Wish, Mirror Mirror on the Wall, The Box, Unknown Caller, 10 PM, Dayu Datu and Invitation.