Sugar Apple Fairy Tale
Anne, aiming to be a Silver Sugar Master like her late mother, travels to the royal capital for the Candy Fair with Challe, a warrior fairy who distrusts humans. Though they clash, a bond begins to form. Can they overcome their differences and shape a shared future?