The Degenerate-Drawing Jiang Hu S5
When Raojiang and his entourage came back, Li Siyuan had already proclaimed himself the supervisor of the country, strangling bad people everywhere in the name of the emperor, and Li Xingyun, who was the emperor, was about to face a new choice...