Love is Sweet
Jiang Jun, a girl who is severely allergic to tears, has a double master's degree in economics and psychology. The superior and pampering environment given by her parents has created her free and idealistic personality. After graduation, she worked in a charity organization, pursuing her own life. Unexpectedly, her father's death made her stand at the intersection in life. Jiang Jun finally decided to enter the top investment bank company MH to fulfill his father's last wish. In MH, Jiang Jun unexpectedly meets Yuan Shuai, his childhood playmate. But after short-time joy, he finds his childhood “protective umbrella”, that gentle Yuan Shuai now becomes enemies everywhere. In the investment banking company, some people secretly set the trap for her, but Jiang Jun relies on his kind and delicate nature, outstanding emotional intelligence and genius imagination to judge the complex variables of people and projects. At the center of the storm, she started her own journey, and finally gained her career and love after a lot of hardships.