Police Story II
Even the superstar Jackie Chan does not always have things all his way. As a staff detective of the Royal Hong Kong Police force, he does not get a medal in his busting of a drug ring. Instead, he is reprimanded by his superiors for his rash, unorthodox, although heroic methods in the capture of the drug lord, Chu Tao. This generates a revenge face- off which causes Jackie to be scolded by his boss again.