To Our Innocent Time
Taking the modern art campus life as the background, it mainly tells the story of the game girl in the summer evening, accidentally encountering the high cold schoolmaster Yan Hanfei, accidentally hitting and entering the first art center of Nanhai City, causing a ridiculous accident between the cold and proud schoolmaster and the orchestra members. In the end, where? Who can win the heart of the summer night with the high cold school and the warm heart?