Oi! Watch Your Words S02 Season 2
Season 2 of Oi! Jaga Mulut, features Rayza Mukmin, Farid Azmeir, JD and Nizam Jentik Jentik in a 4 episode special that showcases Standup Comedy as it should be. With assistance from one of Malaysia’s pioneering comics, Kavin Jay, each comic will tackle a thematic narrative of their personal observations being Malay men in 21st century Malaysia.