Rokudo’s Bad Girls
Tosuke Rokudo, a bullied student at Amori High, gains a power from his deceased grandfather that makes him irresistible to "bad girls." Gang leaders and fashionistas become sweet around him, causing chaos. As battles unfold, Rokudo’s hidden strength emerges, sparking an unusual school love panic!