Life is Drama
The heroine Yan Fei inherited a down-and-out theater left by her parents. In order to revive the theater, Yan Fei did everything she could. In an accident, Yan Fei met Xie Zhi. In order to get Xie Zhi's help, Yan Fei is willing to flirt him, and she gained true love while her career was counterattacking all the way.