Evil Head
Pilantha, or Pii, a psychic young lady, had an accident that severed her head from her body. Doctor Piti, Pii’s uncle, helps his niece by attaching her head to a body of murdered victims. Pii uses her new body to achieve her goal: to seek revenge on Virari, who gets all the love from her parents and the reason for their death. She tries every way to get Virari’s body to seduce Sakkan, a forensic medical examiner Pii falls in love with. With a drive from grudge, will Pilantha ever possess everything she wants?