Shikimori's Not Just a Cutie
Izumi-kun, a high school boy with bad luck, has a girlfriend, Shikimori-san, who is kind, cute, and always happy with him. But when Izumi is in trouble, she transforms into the coolest girlfriend ever! Join the fun, daily adventures of Shikimori, Izumi, and their friends in this love comedy!