Time-Limited Love
A teleportation device was accidentally triggered, and Lin Xiaoxi from A dimension was sent to B dimension. Dr. Zhou Yuheng, Gao Leng, hid the identity of A dimension Lin Xiaoxi and gave her advice. Lin Xiaoxi in A dimension changed his weak style and made a strong counterattack. Just as Lin Xiaoxi in A dimension When their relationship with Zhou Yuheng warmed up, Lin Xiaoxi in A dimension was about to disappear in B dimension.