A Piece of Your Mind
A romantic comedy between Ha Won and Han Seo-woo. Ha Won is an AI programmer and he is the founder of M&H Company. He is a consistent person with a good heart. Meanwhile, Han Seo-woo works as a classical music recording engineer. Her life is unstable without a family or a house, but she is a positive person.