Watsana Rak
Serendipitously, a boy and a girl who lead completely different lives came to a hit at a village named Nongnamphueng, which was like they were meant to be. Their story has began, while how they will bond and where they will end are uncertain. They're just keeping holding on and launching their own venture. Though it’s inevitably for them to face trouble and problem, love will undoubtedly win as long as they stick to each other heart and soul.