Hot Ones Philipines S01
Hot Ones is a celebrity interview show with a twist - for every question, guests must eat a progressively spicier chicken wing with Hot Ones’ host, Sam. The hot sauce acts a truth serum, bringing out some of the most honest and hilarious reactions you’ll see in any Q&A. Hot Ones is the spiciest interview show on the internet.