Lethal Perfume
On the road of revenge, the genius perfumer Gu Yingying encounters Han Yichen, the only son of the president of the Han Group. He gets into a car accident and becomes colorblind, and the unique scent of her perfume restores his optic nerve, and the two fall in love. Seemingly happy and happy marriage, dark tide is surging. The truth of family affection and love will begin.