A Bite of Shandong 3
Shandong has a long history, rich products, unique natural environment and deeply nourished by the Confucian spirit of the cultural atmosphere, gave birth to a unique food culture. "Taste of Shandong" will focus on the most distinctive and representative local cuisines in various regions of Shandong, from the selection of ingredients, production, technology, geography, season, local people, the emotions of shopkeepers and diners, and the stories behind them.