Design & Thinking
"Design thinking" is a topic that is popular in the design and corporate field. In recent years, it is detonated by the well-known American company IDEO. It promotes a business model that develops both the left and right brain. And it also considers human care and creative ideas into consideration. The concept and use of “design thinking” are currently controversial in the US. This drama objectively shows the positive and negative views towards design thinking, which will bring more thoughts.