The Promise
Phupha and Nanfah have been friends since childhood. Phupha's father runs an old coffee shop opposite Nanfah's father's pharmacy. So, they two grew up together closely and experienced quite a lot. But after leaving college, Phupha suddenly disappears from Nanfah's world and hasn't been heard of in the past ten years. Sad and lonely, how will Nanfah start his new life? And how will he meet Phupha again? Their story is coming soon!