Wish Woosh S2
Ji-woo meets Min-woong as she tries to sell her used LP record to him. They realize that she brought a wrong item, which lets Min-woong think of her as a fraud. Ji-woo tries to redeem herself. Unexpectedly, Ji-woo falls in love with Min-woong and the two kiss - only to realize that he is the new employee on her team the next day.