The Degenerate-Drawing Jiang Hu S3
Under the coordination of Zongshuai, Yulongbao and Mingfeng Pavilion were to become relatives of their children. For this reason, Wen Taiji, the owner of Mingfeng Pavilion, brought a man to wait for Yulongbao. Zong Sheng learned that his father was going to distribute Wen Jing Xu to Wan Yanzheng and was unhappy, and he was preached with his father's theory. Baozhu Wanyanzang wanted to take the opportunity to kill Wen Taiji to control Mingfeng Pavilion, and Wen Taiji also planned to kill Yanzang to take the dragon castle.