Drunk To Love You
Jiang Lu, who also claimed to never get drunk, gave Liu Yali a taste of meeting her match, and for the first time in a long while, she found herself "drunk" on the spot. Awakening from her "hangover," Liu Yali vowed to find Jiang Lu, only to discover that the enigmatic man Jiang Lu was actually her new boss that she had never met before! There seems to be more than meets the eye behind his ability to "hold his liquor"...