Unspeakable Secret
Three years ago, Wen Yan divorced the down-and-out Jiang Sen. Three years later, Jiang Sen returned as a newly promoted film star, while Wen Yan became a scandalous actress. After the two met at the peak, they have a love-hate relationship. Jiang Sen gradually learned the truth about Wen Yan's forced divorce, but Wen Yan was attacked by his crush. In the end, the two broke through many obstacles and joined hands for life.