Supercar Cinderella Story
A job-seeking graduate's life takes a turn when her ex-boyfriend becomes a billionaire through cryptocurrency and reappears in her life. As her friends develop feelings for either her or her ex, tensions rise, leading to conflicts. The story explores themes of wealth, love, and friendship as the main character navigates personal growth.