My ID is Gangnam Beauty
The series was adapted from an online manga with the same name. The story is about the female lead who was bullied when she was little because of her ugly appearance. She thinks she can live a new life after undergoing plastic surgery, yet she experiences unexpected struggles after entering university and finds true love in the process.