Insomniacs after school
Ganta Nakami, a high schooler with insomnia, meets Isaki Magari, who shares the same struggle, in an old observatory used for storage. As they begin sharing this secret haven, a quiet bond forms between them—turning sleepless nights into something more meaningful.