Oh! My Emperor S1
Luo Feifei practiced in a hospital, and she is out of luck. With abnormal celestial phenomena, she comes to a state of Zodiac, which existed in a par-allel universe. Here, she got acquainted with the emperor Bei Tangyi, who has the same appearance with Luo’s idol, and she also knew Bec Tang Moran, who is the most handsome man in the state.With Luo’s coming broken the peaceful image of Zodiac utterly.