Mission in Parallel
Su Lyuxia, a bright girl, shoulders the mission of maintaining the comic space. She is supposed to enter the body of the supporting actress to correct the plot. However, she enters the body of the heroine in the small fictional world by accident.
After checking with the system Shushu, she finds that Bai Ting, a woman who doesn't belong to the world, has occupied the body of the supporting actress. Bai Ting intends to make the supporting actress into the leading actress by changing the plot in the time and space of the small world.