Cheating on My Husband
A woman discovers her husband's affair and uses a dating app to gather evidence for revenge. As she plans her retaliation, she grows closer to a colleague who offers emotional support. After successfully executing her plan and divorcing her husband, she begins a new relationship with her colleague.