Love's Little Delicacies
The food blogger, Shi Guang, along with the manager Ji Yu, embarked on a culinary adventure through Shaanxi on a variety show. Through discovering local delicacies, they uncovered heartwarming stories that revealed new perspectives on life and personal growth.