Rack 'n' Roll Delivery
A snooker prodigy turned delivery driver. A deadly bet. A decade-old murder waiting to be avenged. Once unbeatable, Cheng Ye lost everything when his girlfriend was killed during a rigged match. Now going by “Black Eight,” he drifts through the city delivering food until a chance encounter drags him back into the game. The truth behind her death was never what it seemed. To uncover it, he must pick up his cue again. But the man who destroyed his life is watching, and every step toward justice brings him closer to the edge...