Fatal Girl
In a future world where artificial intelligence is highly developed, Cheng Fei controls an underground scientific research organization. In this organization, a kind of brain-machine chip which can stimulate human potential is developed to cultivate a group of ultra-capable talents and thus seek ill-gotten gains from it.
In the following ten years, Qian He lives with her grandmother in a chaotic and mixed area by the underground river. Her mother's death in that accident still rankles with her. But she has no clue about the whereabouts of that underground organization.