Spirit Sword Sovereign
The much-anticipated Martial Mansion Selection has finally begun! The tournament is in turmoil, geniuses are gathered, countless powerhouses are fighting fiercely. However, accidents occur frequently there. The artificially controlled beast tide after the tournament, and the assassinations of the strongest people that ensue, all reveal the mysterious and huge assassination sect, the Heavenly Evolution Sect. Let's see how Chu Xingyun is able to cut through the thorns in this treacherous assassination and carry the world before one!