My Mermaid Boyfriend
Jiang Xiaoman, a female college student majoring in art, is severely hit by lovelorn. Anatoly Mercury, a hot mermaid, accompanies her to fight against her boredom. It's hard to complete the kiss KPI for the mermaid, which makes them fall in love in laughter. Cheng Xi, a gentle senior, is both an assist and a crisis, but as long as they have faith in fairy tales, there will be a happy ending.