How to Hit a Million Subs in a Ghost School
On the night of a super blood moon that appears only once every 66 years, an unemployed YouTuber doing a live horror challenge at an abandoned school meets the ghost of a pianist who vanished five years ago. What follows is a supernatural tale where romance meets terror.